စကားေျပာေသာ အေဆာင္ရုပ္မ်ား

20131026_041216

တစ္ေန႔သ၌ ကၽြႏု္ပ္ထံသို႔ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သူ ကိုတင္ထြဋ္ ေရာက္ရွိလာေလ၏။

“သူငယ္ခ်င္း…ဘယ္ကလွည့္လာတာလဲ…”

“ဒီကိုပဲ တမင္လာခဲ့တာ…အေဆာင္ရုပ္ေလးေတြအေၾကာင္း သိခ်င္လို႔…”

“ဘယ္လို သိခ်င္တာလဲ…”

          “ဒီလိုကြာ…အေဆာင္ရုပ္ေလးေတြ ေဆာင္ထားရင္ အက်ိဳးေပးမလား၊ ခိုက္မလားေပါ့။ အက်ိဳးေပးရင္လည္း ဘယ္လိုအက်ိဳးေပးမွာလဲ၊ ခိုက္ရင္လည္း ဘယ္လိုခိုက္မွာလည္း သိခ်င္လို႔…”

          “မင္းေဆာင္ထားလို႔လား…ေဆာင္ထားရင္ စစ္ၾကည့္တာေပါ့…”

“ဒီမွာ…”

၄င္း၏ အိပ္ကပ္အတြင္းမွ ေရႊေရာင္သံလ်က္ေလးကို ထုတ္ျပ၏။ အေတာ္ပင္ လက္ရာေျမာက္လွ၏။

“ဘာသားနဲ႔ ထုထားတာလဲ…”

“ငါက အဂၤါသားဆိုေတာ့ စြယ္ေတာ္နဲ႔ ထုထားတာေလ…”

“ဘယ္သူ ညႊန္လိုက္လို႔လဲ…”

          “ဘယ္သူမွ မညႊန္ဘူး…စာအုပ္ေတြဖတ္ၿပီး ငါ့ဘာသာငါ သြားအပ္ထားတာ…တစ္ခ်ိဳ႕ကေျပာတယ္… အေဆာင္ဆိုတာ အခန္႔မသင့္ရင္ ခို္က္တတ္တယ္တဲ့… ေဆာင္ၿပီးမွ ခပ္လန္႔လန္႔ပဲ…”

          ကၽြႏ္ုပ္လည္း စိုးရိမ္သြား၏။ ဟိုးအတိတ္ဆီမွ မထင္မွတ္ပဲ ဆံုစည္းခဲ့ရေသာ ကိုဝင္းခိုင္ဆိုသူ၏ ပံုရိပ္မ်ား ျပန္လည္ျမင္ေယာင္လာ၏။

          “တစ္ခါတုန္းက နယ္မွာ ကိုဝင္းခိုင္ဆိုတဲ့ လူတစ္ေယာက္နဲ႔ ဆံုခဲ့ဖူးတယ္…ဒီလူက သစ္ခြဲစက္ ဝိုင္းဆရာ၊ ကိုယ္ပိုင္သစ္စက္နဲ႔… စီးပြားေရးလည္း ေတာ္ေတာ္အဆင္ေျပပါတယ္၊ ကိုယ္ပိုင္ကားေတြ ဘာေတြနဲ႔ေပါ့ေလ…

          တစ္ေန႔ၾကေတာ့ သူ႔အမ်ိဳးသမီးက ဆရာတစ္ေယာက္ဆီမွာ ေဗဒင္သြားၾကည့္ေတာ့ အဲဒီဆရာက “လက္ခုပ္” သားနဲ႔ ထုထားတဲ့ “ဝန္ၾကီး” ရုပ္ကို အေဆာင္အျဖစ္ ေပးလိုက္တယ္…

          ဝင္းခိုင္ (၄-ဟူးစ၊ ၂-လၤာအဆံုး)

          လက္ခုပ္ (၄-ဟူးစ၊ ၂-လၤာအဆံုး)

          ဝန္ၾကီး   (၄-ဟူးစ၊ ၂-လၤာအဆံုး)

          နံတူကက္ကင္းေတြေပါ့ေလ… အဆင့္ဆင့္ ထပ္ေပးလိုက္တာ၊ အဲဒီ အေဆာင္ရုပ္လည္း ေဆာင္ၿပီးေရာ သူငယ္ခ်င္းေရ… အေဆာင္ရုပ္ေလးက စၿပီးေတာ့ စကားေျပာေတာ့တာပဲ…”

            “ဘယ္လိုေျပာတာလဲ သူငယ္ခ်င္း…”

စိတ္ဝင္စားစြာျဖင့္ ေမးလာ၏။

          “အေဆာင္႐ုပ္ေလးက ေျပာတယ္…၊ ကိုဝင္းခိုင္… က်ဳပ္..”လက္ခုပ္” သားေနာ္တဲ့…။ ခင္ဗ်ား လုပ္ေနတာက ဝိုင္းဆရာ၊ ခင္ဗ်ားလက္ကို က်ဳပ္.. ခုတ္ပစ္မယ္ေနာ္..တဲ့။ အေဆာင္႐ုပ္ေလးက ေျပာတာကို သူက နားမလည္လိုက္ဘူး။ တစ္ေန႔ၾကေတာ့ “လႊဝိုင္း” ဆြဲေနရင္း သူ႔ညီရဲ႕ ေအာ္သံၾကားလို႔ လွည့္အၾကည့္လိုက္မွာ သူ႔လက္က လႊဝိုင္းထဲဝင္သြားၿပီး သူ႔ရဲ႕ ညာဘက္လက္မ ျပတ္သြားတယ္…၊ လုပ္ငန္း အရမ္းကၽြမ္းက်င္တဲ့သူဆိုေတာ့ သူ႔ကိုယ္သူေတာင္ မယံုႏိုင္ဘူး…”

          သူငယ္ခ်င္း မ်က္ႏွာပ်က္သြား၏။ စိတ္မေကာင္းေလသည္လား၊ လန္႔ေနေလသည္လားေတာ့ မသိ။

          “ဟင္း… ေဗဒင္ဆရာကလည္း  လႊဝိုင္းဆရာကို လက္ခုပ္သား သြားေပးတာကိုး…၊ ဇာတ္မင္းသားကို လက္ခုပ္သားေပးရင္ ေတာ္ေသးရဲ႕…”

           ကၽြႏ္ုပ္ စကားဆက္လိုက္၏။

          “အေဆာင္႐ုပ္ေလးက ထပ္ေျပာတယ္… ၊ က်ဳပ္ “ဝန္ၾကီး” ႐ုပ္ေနာ္တဲ့… ခင္ဗ်ား ဝန္ေတြၾကီးလာ လိမ့္မယ္တဲ့… အေဆာင္႐ုပ္ေလးက ေျပာတာကို သူက နားမလည္လိုက္ဘူး။ ဘာၾကာမလဲ… သူ႔ညီမိသားစု ဒုကၡေရာက္လို႔ဆိုၿပီး အိမ္ေပၚတက္လာေတာ့ သူ… ဝန္ေတြၾကီးပါေလေရာ… သူ႔ညီ မိသားစု တစ္ခုလံုးကို သူပဲ ေကၽြးေမြးေစာင့္ေ႐ွာက္ ထားရေတာ့တယ္…”

          “ ဟင္… အစုိးရ အရာ႐ွိၾကီးလည္း မဟုတ္ပဲနဲ႔ ဘာျဖစ္လို႔ ဝန္ၾကီး႐ုပ္ကို ေပးတာလဲ…”

ေဗဒင္ဆရာကို ထိုင္ၿပီး ေဝဖန္ေနေလ၏။

          “အဲဒီ အထိေတာ့ အေဆာင္႐ုပ္ေလး ေျပာတာကို ငါနားလည္ေသးတယ္… ေနာက္ဆံုးတစ္ခြန္း ေျပာသြားတာကိုေတာ့ အခုထိ နားမလည္ ေသးဘူး…”

          သူငယ္ခ်င္း မ်က္ႏွာပ်က္ေန၏။ သူ၏ အေဆာင္႐ုပ္ေလးေပၚတြင္ သံသယဝင္ေနဟန္ ႐ွိ၏။

          “ေနာက္ဆံုးေျပာသြားတဲ့ စကားတစ္ခြန္းကေတာ့… ကိုဝင္းခိုင္…တဲ့၊ ခင္ဗ်ားအိမ္က ခင္ဗ်ားကားကို ေမာင္းေနတဲ့ ခင္ဗ်ားသူငယ္ခ်င္း ၄-ဟူးစ၊ ၂-လၤာဆံုး နာမည္ရွင္နဲ႔ ခင္ဗ်ားမိန္းမတို႔ ခိုးရာလိုက္ေျပး ၾကလိမ့္မယ္တဲ့…။ ၄-ဟူးစ၊ ၂-လၤာဆံုး နာမည္ရွင္ေၾကာင့္ပဲ ဝန္ၾကီးသြားတယ္လို႔ ငါနားလည္ လိုက္တယ္ သူငယ္ခ်င္း…၊ သူ႔မိန္းမနဲ႔ သူ႔သူငယ္ခ်င္းလည္း ခိုးရာလိုက္ေျပးေရာ… သူလည္း အရက္သမားၾကီး လံုးလံုးျဖစ္သြားၿပီး ေနာက္ဆံုး မိသားစုေတြ တကြဲတျပားစီျဖစ္၊  စီးပြားေတြက်ၿပီး ငါနဲ႔ေတြ႔တဲ့ အခ်ိန္မွာ သူ႔ရဲ႕ အေၾကာင္းေတြကို ရင္ဖြင့္ၿပီး သူ႔လို တစ္ျခားသူေတြ ဒုကၡမေရာက္ေအာင္ ဆရာကယ္ေပးပါလို႔ ေျပာလို႔ မင္းကို ေျပာျပေနရတာ သူငယ္ခ်င္း…”

          “ဟာ…”

ကိုတင္ထြဋ္တစ္ေယာက္ ေတာ္ေတာ္လန္႔ေနၿပီ ျဖစ္၏။

“ဒါဆို ငါ… ဒီအေဆာင္႐ုပ္ေလးကို လႊင့္ပစ္လိုက္ေတာ့မယ္…”

          “ေဟ့… လႊင့္ပစ္မယ္လို႔ မေျပာရဘူး…၊ စြန္႔ပစ္မယ္လို႔ ေျပာရတယ္…။ အေဆာင္တစ္ခု၊ ယၾတာတစ္ခုကို ေဆာင္ၿပီးသြားရင္၊  ဒီအေဆာင္ကို သံသယျဖစ္လို႔ ျဖစ္ေစ၊ အေဆာင္ကို စီရင္ေပးတဲ့ ဆရာအေပၚမွာ စိတ္ကြက္လို႔ျဖစ္ေစ အေဆာင္ေတြ၊ ယၾတာေတြကို စြန္႔ပစ္တတ္ၾကတယ္…။ စြန္႔ပစ္တာကေတာ့ မင္းရဲ႕ လုပ္ပိုင္ခြင့္ဆိုေတာ့ မင္း… စြန္႔ပစ္ႏိုင္တယ္။ ဒါေပမယ့္ စြန္႔ေတာ့မယ္ဆိုရင္ ႐ို႐ိုေသေသနဲ႔ စံနစ္တက် စြန္႔ရတယ္။ ဘယ္ေလာက္မေကာင္းတဲ့ ဆရာျဖစ္ေစ၊ ဘယ္ေလာက္မစြန္တဲ့ ယၾတာ အေဆာင္ျဖစ္ေစ ႐ို႐ိုေသေသနဲ႔ စံနစ္တက် မစြန္႔ရင္ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ဒုကၡေပးတတ္ၾကတယ္။

          တစ္ခါတုန္းက ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လယ္ေခါင္မွာ ႐ုကၡစိုးေမွာ္ေအာင္တဲ့ ဆရာတစ္ေယာက္ ရွိခဲ့ဖူးတယ္။ ဆုပ္ထားတဲ့ လက္ဝါးထဲကို ပစၥည္းေတြ အလုိလို က်လာတယ္။ တစ္ခါတစ္ေလ ေၾကးစည္ေတြဘာေတြ က်လာတတ္တယ္။ အဲဒီလိုက်လာရင္ သူက အဲဒီ ေၾကးစည္ေလးေပၚမွာ Soft Pen အနီနဲ႔ “အင္း”  ဆြဲေပးလိုက္တယ္။ “အင္း”သည္ၾကီးေပါ့။ ေဈးကလည္း ၾကီးေသးတယ္။ ၿပီးရင္ သူေမြးထားတဲ့ သူရဲႏွစ္ေကာင္ကို “တိုးၾကီး တိုးေလး… တစ္ခါတည္း လိုက္္ေစာင့္ေရွာက္” ဆိုၿပီး ထည့္ေပးလိုက္ေသးတယ္…”

          “တကယ္ေရာ စြမ္းလားကြ…”

          “စြမ္းမစြမ္းေတာ့ မသိဘူး…၊ ၾကည့္ေကာင္းလို႔ ခဏခဏေတာ့ ေရာက္ျဖစ္တယ္…။ သူမ်ားေတြ ေျပာသလိုေပါ့…၊ ဘာတဲ့… ေဆာင္ထားရင္ ေလးတယ္၊ ေရစိမ္ေသာက္ရင္ ေသးေပါက္တယ္၊ ပစ္ရင္ အေဝးေရာက္တယ္ ဆိုတာေလ…။ အဲဒီအတိုင္းပဲ…။

          အဲဒါနဲ႔ ငါလည္း တင္းၿပီးေတာ့ ညတစ္ညမွာ ေစတီတစ္ဆူရဲ႕ ေသာၾကာေထာင့္မွာ လႊင့္ပစ္လိုက္တယ္…။ စြန္႔တာမဟုတ္ဘူးေနာ္… လႊင့္ပစ္တာ…။ လႊင့္ပစ္လည္းၿပီးေရာ အဲဒီညတြင္းခ်င္းပဲ ငါ့အမ်ိဳးသမီးလည္း ေကာက္ခါငင္ခါ ထဖ်ားေတာ့တာပဲ…။ တစ္ညလံုး တစ္ဟင္းဟင္းနဲ႔ ၿငီးေနတာ…။ ငါလည္းသိလုိက္တယ္…။ ငါက တနဂၤေႏြသားဆိုေတာ့ ငါေပါ့ေပါ့တန္တန္ ပစ္လိုက္တဲ့ ေသာၾကာေထာင့္က ငါ့ရဲ႕ေမြးေန႔ တနဂၤေႏြနဲ႔ (ဦးသာ)  အိမ္ေထာင္မိတ္ေတြေလ…။ ဒါ့ေၾကာင့္ အမ်ိဳးသမီး ထိသြားၿပီဆိုတာ သိလိုက္တယ္။ ေထာင့္ျပန္သြားေ႐ႊ႕ဖို႔ ၾကေတာ့လည္း ေစတီက ပိတ္ၿပီေလ…။ ဒါေၾကာင့္ အမ်ိဳးသမီးရဲ႕ နံတူျဖစ္တဲ့ ခံတက္ကိုင္း တစ္ေတာင္ေလာက္ကို သူ႔အက်ႌရဲ႕ အေပၚကေန ရင္ဘတ္ထဲမွာ ထည့္ေပးထားၿပီး အိပ္ခိုင္းလိုက္ေတာ့မွ အဖ်ားက တစ္ျဖည္းျဖည္း က်သြားတယ္…။

          မနက္က်ေတာ့မွ ေစတီကိုသြားၿပီး ေမြးနံတနဂၤေႏြရဲ႕ ဘုမၼိေထာင့္ျဖစ္တဲ့ ၄-ဟူးေထာင့္မွာ ျပန္ေျပာင္းၿပီး ႐ို႐ိုေသေသ ျပန္စြန္႔လိုက္ရတယ္…။ ေနာက္ေတာ့ ခံတက္ကိုင္းကို အက်ႌရဲ႕ ေအာက္ကေန ဆြဲထုတ္ၿပီး ေရစီးေနတဲ့ ေခ်ာင္းထဲမွာေမွ်ာ၊ ဆရာဝန္ဆီ သြားျပလိုက္ေတာ့မွ ေကာင္းသြား ေတာ့တယ္…”

          “ဟာ… ေၾကာက္စရာၾကီးေနာ္…”

“အဲဒါေၾကာင့္ေျပာတာေပါ့၊ ႐ို႐ိုေသေသ စံနစ္တက် စြန္႔ပါလို႔…”

“ငါက စေနဆိုေတာ့ ငါ့ရဲ႕ ဘုမၼိေထာင့္က ဘယ္ေထာင့္လဲ…”

“ေရာ့… ဒီမွာၾကည့္…၊ ဒါက ေန႔(၇)ေန႔ရဲ႕ ဘုမၼိေထာင့္ေတြပဲ…

၁-ေႏြသား – ၄-ဟူးေထာင့္(ေတာင္အရပ္)

၂-လၤာသား – ၀-ေနေထာင့္(အေနာက္ေတာင္အရပ္)

၃-ဂၤါသား – ၅-ေတးေထာင့္(အေနာက္အရပ္)

၄-ဟူးသား (၄-ဟူးေန႔ မနက္ပိုင္းေမြး) – ၈-ဟုေထာင့္(အေနာက္ေျမာက္အရပ္)

၅-ေတးသား – ၁-ေႏြေထာင့္(အေ႐ွ႕ေျမာက္အရပ္)

၆-ၾကာသား – ၃-ဂၤါေထာင့္(အေ႐ွ႕ေတာင္အရပ္)

၀-ေနသား – ၆-ၾကာေထာင့္(ေျမာက္အရပ္)

၈-ဟုသား (၄-ဟူးေန႔ ညေနပိုင္းေမြး) – ၂-လၤာေထာင့္(အေ႐ွ႕အရပ္)

          မ်က္စိထဲျမင္ေအာင္ ေျပာရမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ေစတီေတြမွာ ၿဂိဳဟ္တိုင္ေတြ ေတြ႔တယ္မွတ္လား… မိမိေမြးနံေထာင့္ရဲ႕ လက္ယာရစ္ ေလးခြင္ ေျမာက္က ကိုယ့္ရဲ႕ ဘုမၼိအရပ္ (ဘုမၼိေထာင့္) ပဲေပါ့…”

           “ဘုမၼိအရပ္ဆိုတာ…”

           “ဘုမၼိအရပ္ဆိုတာ အညစ္အေၾကးစြန္႔ရာ အရပ္ကိုေျပာတာ… ဟိုးတုန္းက ဘုရင္ေတြ ၿမိဳ႕႐ြာတည္ရင္ ဘုမၼိအရပ္မွာ သခ်ႋဳင္းထားတယ္၊ “ဂဟပတိ” လို႔ေခၚတဲ့ လက္ယာရစ္ ငါးခြင္ေျမာက္ အရပ္မွာ က်ီက်ဘ႑ာကို ထားၾကတယ္…။ အခုေခတ္မွာ ေခတ္စားေနတဲ့ ဝါစတုသွ်တၱရ ပံုမ်ိဳးေပါ့…။ ကိုယ့္လူတို႔က ႏိုင္ငံျခားျဖစ္ကို အထင္ၾကီးေနၾကတာကိုး…။ ဒါက ျမန္မာပိုင္ပညာ စစ္စစ္ေလ… ဟိုးတုန္းက လူၾကီးေတြ အိမ္ဝယ္ရင္ ၾကားဘူးၾကတယ္မွတ္လား… အိမ္ေထာင္ဦးစီးက ၁-ေႏြသားဆိုရင္ ေတာင္ဘက္လွည့္တဲ့အိမ္ မဝယ္နဲ႔ ဆိုတာေလ… အဲဒါ ဘုမၼိအရပ္ဘက္လွည့္တဲ့ အိမ္ကို မဝယ္နဲ႔လို႔ ေျပာတာေပါ့…

             အိမ္ထဲမွာ အိပ္ရင္လည္း ေန႔သားအသီးသီးအလိုက္ ကိုယ့္ရဲ႕ ဘုမၼိအရပ္ကို ေခါငး္ျပဳမအိပ္နဲ႔ေပါ့… ပိုက္ဆံအိပ္တို႔၊ ပိုက္ဆံသိမ္းတဲ့ေနရာတို႔၊ မီးခံေသတၱာတို႔ကို ဘုမၼိအရပ္မွာ မထားနဲ႔… ေငြမျမဲတတ္ဘူး… “ဂဟပတိ” လို႔ေခၚတဲ့ က်ီက်ဘ႑ာအရပ္မွာ ထားရမယ္…”

           “က်ီက်ဘ႑ာအရပ္ဆိုတာ…”

“ေနပါဦးကြာ… ေမာလာၿပီ၊ ေရေႏြးေလးဘာေလး ေသာက္ပါရေစဦး…”

“ဆက္ဦးေလကြာ…”

အားနာသည့္ပံုလည္း မေပၚ…။

“ေရာ့… ဒီမွာၾကည့္…၊ ဒါက ေန႔(၇)ေန႔ရဲ႕ က်ီက်ဘ႑ာအရပ္(ေထာင့္) ေတြပဲ…”

၁-ေႏြသား – ၀-ေနေထာင့္(အေနာက္ေတာင္အရပ္)

၂-လၤာသား – ၅-ေတးေထာင့္(အေနာက္အရပ္)

၃-ဂၤါသား – ၈-ဟုေထာင့္(အေနာက္ေျမာက္အရပ္)

၄-ဟူးသား (၄-ဟူးေန႔ မနက္ပိုင္းေမြး) – ၆-ၾကာေထာင့္(ေျမာက္အရပ္)

၅-ေတးသား – ၂-လၤာေထာင့္(အေ႐ွ႕အရပ္)

၆-ၾကာသား – ၄-ဟူးေထာင့္(ေတာင္အရပ္)

၀-ေနသား – ၁-ေႏြေထာင့္(အေ႐ွ႕ေျမာက္အရပ္)

၈-ဟုသား (၄-ဟူးေန႔ ညေနပိုင္းေမြး) – ၃-ဂၤါေထာင့္(အေ႐ွ႕ေတာင္အရပ္)

                 က်န္တဲ့ အရပ္မ်က္ႏွာ (၆)ခု အေၾကာင္းကေတာ့ ေနာက္မွပဲေျပာေတာ့မယ္…။  ေဈးေရာင္းတဲ့ သူေတြဆိုလည္း မနက္ေစာေစာ ဆိုင္ဖြင့္ရင္ အရပ္(၈)မ်က္ႏွာကို ေမတၱာပို႔၊ ၿပီးရင္ မိမိတို႔ရဲ႕ဂဟပတိအရပ္က ျမင္အပ္မျမင္အပ္ ပုဂၢိဳလ္ေတြကို အထူးေမတၱာပို႔ရင္ ဝင္ေငြေတြတိုးလာမယ္…။

                    Taxi ေမာင္းတဲ့သူေတြ ဆိုရင္လည္း မနက္ေစာေစာ ကားမထြက္ခင္ အရပ္(၈)မ်က္ႏွာကို ေမတၱာပို႔၊ ၿပီးရင္ မိမိတို႔ရဲ႕ဂဟပတိအရပ္က ျမင္အပ္မျမင္အပ္ ပုဂၢိဳလ္ေတြကို အထူးေမတၱာပို႔ၿပီး အဲဒီအရပ္ဘက္ကို အရင္ဆံုးစထြက္၊ ဒါဆိုရင္ ဝင္ေငြေတြတိုးလာမယ္…။”

          “ xxxxxxxxxxx…”

“ေဟ့ေကာင္ၾကီး ၿငိမ္လွခ်ည္လား…၊ ဘာေတြေငးၾကည့္ေနတာလဲ…”

“အဲဒီ ပန္းခ်ီကားက မင္းဆြဲထားတာလား…”

“ေအးေလ…၊ ဘာျဖစ္လို႔လဲ…”

          “ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး…၊ စိတ္ဝင္စားလို႔ ေမးၾကည့္တာပါ…။ ဒါနဲ႔ အဲဒီပန္းခ်ီကားက ဒီအတိုင္းထားမွာလား၊ ျပန္ျပင္ဦးမွာလား၊ အသစ္ျပန္ဆြဲ မွာလား…”

          “မင္းလည္း အဂၤဝိဇၨာ လိုက္စားေနတဲ့သူပဲ… မင္းေဟာၾကည့္ေပါ့…”

          “အဟမ္း…။ ဒီေန႔က ၁-ေႏြေန႔၊ ၁-ေႏြအခါဆိုေတာ့ (အင္၊တူ၊လက္၊မွ် – နဂိုပ) အရ နဂိုအားၾကီးတယ္…။ ဒါ့ေၾကာင့္ အသစ္ျပန္ဆြဲျဖစ္မွာ မဟုတ္ဘူး…။ ဒါေပမယ့္ နံေတာ္စဥ္ပညာ အလိုအရ      ၁-ေႏြေန႔၊ အခါဟာ ဓာတ္ေတာ္ေဝတဲ့အခါပဲ…။ ဓာတ္ေတာ္ေဝတဲ့အခါ ဆိုေတာ့ မူလ ပံုသ႑ာန္ေတြ ကြဲသြားလို႔ မင္း… ျပန္ျပင္ျဖစ္မယ္…”

          “ကဲ… ေဟာၿပီးရင္လည္းထ၊ အျပင္သြားမယ္…”

“ဟုတ္…”

(ၿပီးပါၿပီ)

ဆရာဦးဇာနည္(KP)

B.E.(CIVIL)

Email: sayauzarni@gmail.com

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s